dinsdag 28 februari 2012

WonderWeg is online!

De continuïteit van de inhoud zorgde voor een angstaanval of twee en de titel bezorgde mij bijna een gespleten persoonlijkheid wegens maandenlange brainstorms met mezelf. Maar vandaag bedacht ik dat ik gewoon de weg moet durven opgaan.

Het idee van WonderWeg is oorspronkelijk gegroeid omdat het me helpt om enkele van mijn belangrijkste levensdoelen in stand te houden: Laat de wind je voeren, wees verwonderd en verken de wereld! Dat klinkt allemaal nogal zweverig, maar het is oh zo belangrijk.

WonderWeg is geen reisblog pur sang, het is een zweem van reisdromen in een realiteit die velen van ons – helaas – beperkt.
Kleine (of soms iets grotere) reizen in een wereld vol verantwoordelijkheden.
Los van die realiteit wil ik – hopelijk samen met jou - kunnen dromen van ronkende reizen, absurde avonturen en de wijde wereld.

De eerste stap is gezet, hopelijk ga je mee op deze wondere weg!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten